Смілянська фірма «РОМ» презентувала свій корпоративний календар на 2008 рік
Не лише далекі корпорації можуть пишатися своєю рекламною продукцією. Смілянська фірма «РОМ» презентувала свій корпоративний календар на 2008 рік, виконаний відмим графіком Сергієм Козаченко. Дванадцять місяців проілюстровані роботами, що датовані 1991-2007 роками, разом складають своєрідний творчий звіт художника. Випуск великого календаря – справа достатньо затратна, але гідний рівень подібної продукції говорить про відповідний статус фірмим. Формуючи позитивний образ своєї фірми, керівництво не лише замовило, надркувало календар, але й провело його презентацію, запросивши міське смілянське керівництво, прессу, ділових партнерів. При чому на самій презентації фірма позиціонувалась скромно – головним став художник і його роботи. Саме підтримка художника-земляка, пропаганда його творчості стали головним мотивом для замовника. Черкасам дуже не вистачає мистецьких акцій при досить великій концентрації художників. Ще більше не вистачає бізнесової та владної підтримки. Тому подібна смілянська подія повинна стати прикладом для ділових людей. Вкладати гроші в підтримку мистецтва це - не значить витратити їх дарма, бо вони повернуться позитивною енергією, покращенням навколишнього світу, а отже і власного життя. Приклад ділових кіл наслідують і представники влади, про що свідчить і присутність на презентації мера Сміли Андрія Колесника. З йогов вуст навіть прозвучала пропозиція створити за підтримки влади міську художню галерею. Наталія ЮРІНА
Інформаційний економіко-аналітичний журнал “Партнер ЧЕРКАСИ» №1-2008